Stap één

Merksessie: naar de essentie

Bij Emper beginnen we bij de kern van een organisatie en bouwen we merken op een stevig fundament. Dit proces starten we met een Merksessie. Tijdens deze sessie(s) duiken we in essentiële vragen over de positionering van jouw merk, zoals: wie ben je, wat doe je, waarom doe je wat je doet, wie is je doelgroep, wat onderscheidt je van de concurrentie, wat streef je na en wat zijn je kernwaarden? Met meer dan 30 jaar ervaring bieden we waardevol advies op het gebied van merkidentiteit, marketing en communicatie. We delen graag onze expertise op het gebied van ondernemerschap. Naast praktisch advies ontvang je ook een budgetindicatie om jouw doelstellingen te bereiken.
 

Niet kosteloos. Wel waardevol.

Stap twee

Maatwerk: plan van aanpak

Na de Merksessie en goedkeuring van de budgetindicatie stellen wij een helder plan van aanpak op, inclusief een overzichtelijke planning en een gedetailleerde offerte. Bij Emper zetten we ons voor de volle 100% in en voelen we ons snel verbonden met onze opdrachtgever. Dit enthousiasme vertaalt zich gedurende het proces in nog meer betrokkenheid; we aarzelen niet om onderweg onze ideeën en adviezen te blijven delen.

Niet alleen een voorstel. Wel een gestructureerd actieplan.

Stap drie

Positionering: het concept

In deze stap ontwikkelen we de visuele identiteit, het gezicht van je merk. We begrijpen dat een naam, logo of kleurenpalet op zichzelf nog geen merk maken. Daarom werken we toe naar een Merkgids waarin de positionering en complete branding van je merk worden uitgewerkt. Dit ontwerpproces bestaat uit diverse momenten waarop we onze voortgang presenteren.

Niet alleen visueel. Wel positionering in woord en beeld.   

Stap vier

Energie: merk in uitvoering

We zijn identiteitsdenkers en -makers. We zetten creatieve ideeën om in werkelijkheid. Veel van onze diensten voeren we zelf uit. En voor wat we niet zelf doen, vertrouwen we op ons netwerk van creatieve professionals. Dit gebeurt altijd onder onze begeleiding, zodat we de controle over het proces behouden. Van tekstschrijven tot signing, van fotografie tot webdevelopment, van online marketing tot drukwerk. Deze zogenaamde Emper-members delen ons DNA: ze zijn betrokken, gedreven en staan garant voor verrassende resultaten.

Niet voor doe-het-zelvers. Wel voor uitbesteders.

Stap vijf

Relatie: (blijf) werken aan je merk

Een sterk merk is continu in beweging. Daarom blijven we in verbinding met onze opdrachtgevers om de ontwikkeling van het merk te blijven ondersteunen. Ons doel is om langdurige relaties op te bouwen, in plaats van te werken aan kortstondige projecten. Om deze connectie te behouden, werken we met Emper Energie, een kwartaalbijeenkomst waar jij en wij nieuwe energie van krijgen.

Niet voor kortstondige successen. Wel voor duurzame groei. 

Dat zit wel snor

mail ons info@emper.nl of app 06 39409827
 

  • Concept
  • Communicatie
  • Signing
  • Social media
  • Marketing
  • Betrokken
  • Webdevelopment
  • Communicatieplan
  • Corporate identity
  • Fotografie
  • Print- en drukwerk
  • Projectmanagement
  • Verrassend
  • Animatie
  • Logo en huisstijl
  • Video
  • Copywriting